هیئت کوهنوردی شهرستان میبد

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر برنامه کوهنوردی باحضور۳۰نفرازکوهنوردان شهرستان میبد روزجمعه ۲۰بهمن۱۴۰۲ درمحل آبشاررسوبی علویه برگزار گردیداین برنامه ساعت ۶صبح کوهنوردان از ایستگاه کوهنوردی (روبروی اداره ثبت احوال جنب شورای شهر)حرکت و ساعت ۷برنامه کوهپیمایی را شروع وتاساعت ۱۳ باطی مسیر۱۰کیلومتری به پایان رسید.

برچسب : نویسنده : dgcmc5 بازدید : 16 تاريخ : دوشنبه 14 اسفند 1402 ساعت: 23:24

سرپرست: عباسعلی غفوریتعداد:۳۰نفرمحل کوهنوردی:اشنیزبالااولین جاده بعدازاشنیزبالاسمت راست واردمی شویم جاده خاکی است از‌دره اولی(گله کریمی) ردشده وبسمت دره روبروی معدن رفته ودردامنه کوه ادامه مسیردادیم شیب تندی داشت وسنگلاخی که انتهای مسیربه سنگ‌ریزه هایی منتهی می شود به قله اول که رسیدیم دهانه غار هم پیدابودچای آتیشی رابرپا کردیم ومجددکه بالاتررفتیم قله اشنیزودره منتهی به کندوهای عسل زیرپاست دربرگشت هم ازبغل کوه که پاکوب است به تک درخت بزرگی رسیدیم وصبحانه رازیرآن درخت خوردیم وپائین آمدیم. هیئت کوهنوردی شهرستان میبد...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : dgcmc5 بازدید : 42 تاريخ : جمعه 28 مهر 1402 ساعت: 23:46

روز جمعه ساعت ۶صبح از ایستگاه کوهنوردی واقع در جاده سنتو روبروی اداره ثبت احوال جنب شورای شهربا۱۵نفرازهمنوردان حرکت کردیم و ساعت ۶ونیم در روبروی دره کریمی پیاده شده و به سمت جاده غاردیووکه ازسمت چپ وازکنارمعدن ردشده و مستقیم براه افتادیم

برچسب : نویسنده : dgcmc5 بازدید : 101 تاريخ : يکشنبه 25 دی 1401 ساعت: 20:52

با سلام وعرض خیرمقدماین وبلاگ خبر وتصاویرفعالیتها وکوهنوردی هیئت کوهنوردی شهرستان میبداستان یزدراانعکاس می دهدبرنامه کوهنوردی این هیئت هرجمعه صبح نیم ساعت بعداز اذان صبح ازمحل میدان شهرداری ابتدای خیابان رشیدالدین ایستگاه کوهنوردی می باشد علاقه مندان با ارسال نام خود به شماره ذیل می توانندپیامک برنامه های هیئت را دریافت نمایندمنتظرپیشنهادات وانتقادات شما از طریق ایمیل ویا درج در قسمت نظرات خبرهای وبلاگ یاIDتلگرام به آدرس ذیل هستیم.باتشکرعباسعلی غفوریرئیس هیئت کوهنوردی شهرستان میبدایمیل :[email protected]کانال رسمی هیئت کوهنوردی:cgm92@ارتباط از طریق تلگرام:aaghafoori@ودرایتا:https://eitaa.com/aaghaforiکانال ایتا::@meybodkoohشماره تماس:09133589207 هیئت کوهنوردی شهرستان میبد...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : dgcmc5 بازدید : 99 تاريخ : يکشنبه 25 دی 1401 ساعت: 20:52

برچسب : نویسنده : dgcmc5 بازدید : 98 تاريخ : يکشنبه 25 دی 1401 ساعت: 20:52

مکان:کوهستان اشنیز پایین                 تعداد:17نفر                   سرپرست:عباسعلی غفوری

کوه روی کوهنوردان میبدی به ارتفاعات روستای اشنیز پائین

برچسب : نویسنده : dgcmc5 بازدید : 255 تاريخ : سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت: 3:34

مکان:کوهستان اشنیزبالا              تعداد:16نفر                   سرپرست:جمال حسنی

برچسب : نویسنده : dgcmc5 بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت: 3:34

مکان:کوهستان اشنیز بالا میبد                 تعداد:18نفر                      سرپرست:عباسعلی غفوری

برچسب : نویسنده : dgcmc5 بازدید : 208 تاريخ : سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت: 3:34

مکان: کوهستان درین                تعداد:23نفر                    سرپرست:عباسعلی غفوری

برچسب : نویسنده : dgcmc5 بازدید : 197 تاريخ : سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت: 3:34

مکان :آبشارسپیدندوشن                      تعداد:70نفر                        سرپرست:عباسعلی غفوری